Αφήσαμε του άντρες του Oneman.gr να μας ντύσουν

Πηγή http://cosmo.gr 
Απλά υπέροχο.....


Εντάξει όχι εξ' ολοκλήρου. Δείξαμε στα αγόρια του διπλανού γραφείο τι φοράμε οι γυναίκες φέτος το καλοκαίρι, και μας είπαν ποια τους αρέσουν και ποια καλύτερα να μείνουν στη ντουλάπα μας.

Μια ωραία "πρωία" ζήτησα από τους συντάκτες του Oneman, ως το πιο εύκαιρο, κοντινό, μοντέρνο και πρόσχαρο δείγμα ανδρικού πληθυσμού, να "κρίνει" τα όσα φοράμε στο δρόμο, στη μπλογκόσφαιρα ή ποστάρουμε σαν #ootd (outfit of the day) στο instagram μερικές μερικές (γκουχου γκουχου).
Όπως θα δείτε κι εσείς, τα αγόρια υπήρξαν καταπέλτες και ψοφάνε να ξεδιαλέγουν τη σαβούρα και να κάνουν περίεργους συνειρμούς για τα όσα βλέπουν. (Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιο κράξιμο με τα brogues, εγώ τα αγαπώ). Οι φωτογραφίες φυσικά είναι ενδεικτικές και τους ζητήθηκε αυστηρότατα να μην επηρεαστούν από τυχόν μοντέλες που απεικονίζονται. Αργότερα θα καταλάβετε γιατί υπάρχει το "Πώς είναι έτσι αυτή; Σα να την έντυσε άντρας." (ντάξει οκέι ίσως δεν το λένε και πολύ)

1. Ασημί - Hologram αξεσουάρ


Στέλιος Αρτεμάκης: "Συγνώμη που στραβώνω τα μούτρα, δεν έχω τα γυαλιά ηλίου μου μαζί μου"
Χρήστος Χατζηιωάννου: "Όχι καθημερινά, όχι οπουδήποτε. Και οπωσδήποτε με ένα μονόχρωμο φόρεμα."
Θοδωρής Δημητρόπουλος: "Τέλειο. Η Boom Boom είναι ακόμα ανοιχτή;"
Ηλίας Αναστασιάδης: "Προσπαθώ να καταλάβω αν το από κάτω είναι θήκη για λάπτοπ και γιατί μπορεί να θέλει κάποιος να βγει με μια θήκη για λάπτοπ. Το από πάνω είναι μια χαρά. Ό,τι κι αν είναι."

2. Τετράγωνο τακούνι


Σ.Α: "Αστο μωρέ, σε προτιμώ κοντή πλην τίμια."
Χ.Χ: "Όχι, ποτέ."
Θ.Δ: "Ναι, πάντα βαριέμαι τη μονοτονία. Δώσε γεωμετρικά σχήματα στα λαό."
Η.Α: "Σταμάτησα να αισθάνομαι στην κάλτσα."

3. Boyfriend Jeans


Σ.Α: "Ok, τώρα μιλάμε. Το Σάββατο έχει Boy George  στο En Lefκo Festival http://enlefkofestival.gr/"
Χ.Χ: "Εννοείται. Ειδικά αν είναι σκισμένα και βλέπουμε αυτά τα ελάχιστα τετραγωνικά εκατοστά από τα πόδια."
Θ.Δ: "Το σκίσιμο στο τζην δε θα είναι ποτέ μη-όμορφο. Είχε φύγει και επιστρέφει; Τελοσπάντων, να επιστρέψει ναι."
Η.Α: "Ναι μια χαρά, τα φοράει η Τζένη-μία-είναι-η-Τζένη και της πάνε πολύ."

4. Flatforms


Σ.Α: "Ρε φίλε τι έχουμε πάθει με τα τακούνια πορνοστάρ. Καλή μου εσένα θέλουμε όχι τη Τζένα Τζέιμσον."
Χ.Χ: "Όχι γενικά. Υπάρχουν ελάχιστα που αξίζουν πραγματικά να φορεθούν αλλά είναι way over budget."
Θ.Δ: "Φελιζόλ;"
Η.Α: "Ούτε στα Jumbo τέτοιο εμπόρευμα."

5. Φλούο νύχια


Σ.Α: "Ουφ, και το 'χα ένοια. Αν πέσει το ρεύμα θα σε βρω;"
Χ.Χ: "Όχι. Φλούο χρώματα μόνο στη γυμναστική και το τρέξιμο. και στα video clip."
Θ.Δ: "ΝΑΙ."
Η.Α: "Δεν είναι κακή ιδέα, το κάνανε και κάτι συμμαθήτριές μου με στάμπιλο."

6. Μίντι φούστες


Σ.Α: "Ενα Like, ένα Quote και δύο Retweet"
Χ.Χ: "Ναι. Βγάζει το κοριτσίστικο στοιχείο σε πολλές και αυτό το αγαπάμε."
Θ.Δ: *κάνει ώμους*
Η.Α: "Αμέ."

7. Μακριά νύχια και Clutch Bag (μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια)


Σ.Α: "Δε θα συννενοηθούμε μου φαίνεται. Σου μοιάζω για γκόμενος που θα έρθει να σε πάρει με Porsche;"
Χ.Χ: "Ναι στα clutch, όχι στα μακριά νύχια. Τα πολύ μακριά νύχια πρέπει να απαγορευτούν με νόμο."
Θ.Δ: *τρέχει φεύγοντας*
Η.Α: "Ωραίο το τσαντάκι, αλλά το υπόλοιπο μη σου νύχι."

8. Mom's Jeans


Σ.Α: "Τέλος πάντων. Πάσο."
Χ.Χ: "Σε χαλαρές βόλτες για σινεμά ή σε στιγμές που πραγματικά δεν σε νοιάζει η εμφάνισή σου, ναι."
Θ.Δ: "Υπάρχουν κάποιες στιγμές που τα '90s μου φαίνονται η ασχημότερη δεκαετία του σύμπαντος και οι στιγμές αυτές έρχονται κυρίως όταν βλέπω promotional φωτογραφίες από σειρές των '90s με χαρακτήρες να έχουν τότε-trendy μαλλιά και Μεγάλα Τζιν"
Η.Α: "Η μαμά μου δεν φορούσε ποτέ τζιν."

9. Statement T-shirts


Σ.Α: "Ε, όχι. Χωρίζουμε."
Χ.Χ: "Ναι αρκεί να είναι μικρές και έξυπνες. Ένα "Namaste bitches" αρκεί."
Θ.Δ: "Ατάκες; Ατάκες; Μπλουζάκια με ατάκες έχω κάτι αγορασμένα από όταν ήμουν έφηβος και δεν τα φοράω ποτέ για κανένα λόγο εκτός σπιτιού. Μόνο μια φορά που είχαμε κάνει ειρωνικό '90s πάρτυ και φόρεσα ένα καπελάκι ανάποδα και μια μπλούζα 'To Beer Or Not To Beer'. Είναι όμορφα πράγματα τώρα αυτά;"
Η.Α: "Τα μισά να μου 'λεγε."

10. Μυτερές Γόβες


Σ.Α: "Τώρα το πας καλύτερα. Σκέψου θέλουμε να βλέπουμε ρούχα που αναδυκνείουν τα πόδια σου, τον αυχένα σου, το πρόσωπο σου, τη φιγούρα σου."
Χ.Χ: "Καλύτερα από peep toe"
Θ.Δ: "Παλιό. Όχι με τον σκισμένο-τζην-τρόπο."
Η.Α: "Έπος."

11. Ολόσωμη φόρμα


Σ.Α: "Δεν έχεις καταλάβει κάτι. Δεν θέλουμε style icon, θέλουμε γυναίκα"
Χ.Χ: "Πρέπει να έχει το κατάλληλο σώμα για να την υποστηρίξει. Αν την φορέσει μία όμορφη γυναίκα είναι πολύ ωραίο ρούχο."
Θ.Δ: "I don't get it."
Η.Α: "Μου αρέσει, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Εννοώ μια χαρά είναι στο μάτι, αλλά δεν έχω επιχείρημα."

12. Φλοράλ παντού


Σ.Α: "Επιμένεις να μην καταλαβαίνεις. Εγώ σου ήρθα με βερμούδα, εσπαντρίγιες και καπέλο φορτηγατζή από το Άρκανσο;"
Χ.Χ: "Καλοκαίρι είναι, γιατί όχι; Αρκεί να είναι όμορφο το ρούχο και όχι απλά να θυμίζεις επιτάφιο."
Θ.Δ: "Ουρανού κατάνυξη."
Η.Α: "Θα το πάρω."

13. Brogues


Σ.Α: "Όχι προς θεού"
Χ.Χ: "Φωνάζουν "κοίταξέ με" οπότε όχι"
Θ.Δ: "Σταράκια."
Η.Α: "Τέλεια ιδέα, αφήστε και μουστάκι την άλλη φορά."

14. Ψηλόμεσα σορτς


Σ.Α: "Ναι ρε φίλε, μέσα."
Χ.Χ: "Δεν σε λένε Daisy, δεν ζεις στο Ανατολικό Μιζούρι, δεν χορεύεις rock n roll. Όχι."
Θ.Δ: *αστεράκια*
Η.Α: "Για πάντα. L.F.E."

15. Ψηλόμεσα μαγιό


Σ.Α: "Δόξα σοι η Παναγία. Ναι να δούμε και κάτι διαφορετικό από το κλασικό "μαντήλι""
Χ.Χ: "Είναι διαφορετικό, είναι κομψό και έχω δει να το φοράνε εκπληκτικά οπότε ναι."
Θ.Δ: "Φάση αν είχε θάλασσα το ιστορικό τρίγωνο. (...τότε θα πήγαινα.)"
Η.Α: "To βρακί του Νταρθ (https://twitter.com/to_vraki)"

16. Μεγάλα - statement κολιέ


Σ.Α: "Νταξ"
Χ.Χ: "Η φάση περιδέραιο είναι εξαιρετική και την στηρίζω μέχρις εσχάτων."
Θ.Δ: "Γιατί; Όχι. Γιατί;"
Η.Α: "Δεν ξέρω/δεν απαντώ/δεν έχω αποφασίσει ακόμα."
Έτσι για την ιστορία να σας πω ότι ξίνισα μόλις είδα τις απαντήσεις και διαφώνησα με τα περισσότερα. Φυσικά έχω υπογραμμίσει αυτά που με συμφέρουν. Και τελικά σκέφτηκα ότι δε με νοιάζει, γιατί ντύνομαι για να αρέσω σ' εμένα. Αν παρολ' αυτά ανήκεις στα κορίτσια που ντύνονται για να αρέσουν στους άλλους, να ξέρεις ότι οι άντρες δεν είναι με τα καλά τους. Δεν πολυξέρουν τι θέλουν και όχι δεν τους είπα ποτέ ότι θα τους έκραζα στον επίλογο αυτού του άρθρου.