Έπλυνα το πρόσωπο μου για μία βδομάδα με μέλι και κοίτα τι έγινε !

kante-katharismo-prosopou-me-meli
Το μέλι είναι ένα φυσικό καθαριστικό προσώπου. Χάρις στην φυσική γλυκαντική του ουσία, επουλώνει τον πονόλαιμο και είναι απίστευτα ισχυρό και οικονομικό !
Οι φίλες μου το χρησιμοποιούν πιστά και φτιάχνουν μόνες τους φυσικές μάσκες προσώπου με τους ειδικούς να το προτείνουν σαν θεραπεία για κάθε είδους δερματικό πρόβλημα.
Ξεκίνησα να το βάζω στο πρόσωπο μου για περίπου 10 λεπτά κάθε μέρα για περίπου μία εβδομάδα και μετά το ξεβγαζα με νερό, το δέρμα μου καθάρισε απίστευτα.
Είναι από τις πιο μοντέρνες «τρέλες» ομορφιάς ! Το μέλι μπορεί να χρησιμοποιήθει ακόμα και σε πιο μεγάλες ηλικίες για θεραπευτικούς σκοπούς όπως μας λέει το Sadick Dermatology της Νέας Υόρκης.
Πως λειτουργεί όμως στα δερματικά προβλήματα; Χάρη στην αντιβακτηριδιακή του δράση, είναι ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες που θρέφει το δέρμα σε βάθος!

«Αν έχεις προβλήματα στο δέρμα σου, το μέλι θα σε βοηθήσει ακόμα και στην ακμή»

honey face wash

Είναι μαγικά καταπραυντικό για το πρόσωπο αλλά και εκπληκτικά ενυδατικό και αποτελεί θαυματουργό συνδυασμό με το mix ζάχαρης. Θα σε προστατεύσει από αλλεργίες, κοκκινίλες, αλλά και από τις κηλίδες.

«Λίγες μέρες αφότου χρησιμοποιούσα μέλι καθημερινά στο πρόσωπο, μου η ακμή άρχιζε να υποχωρεί»

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι ότι πρέπει να αγοράσεις ένα μέλι που θα έχει πολύ καλή ποιότητα, χωρίς καθόλου χημικές ουσίες!