Αυτά τα αρώματα μυρίζουν καλοκαίρι!


Ναι, είναι βέβαιο! Αυτή η εποχή είναι η πιο αγαπημένη του χρόνου. Γιατί είναι σχεδόν καλοκαίρι, όχι όμως ακριβώς καλοκαίρι! Γιατί έχεις τρεις ολόκληρους μήνες μπροστά σου για να το ζήσεις. Και είναι αγαπημένη μου εποχή για έναν ακόμη λόγο. Γιατί τώρα αν ερχόσουν ξαφνικά στο γραφείο μου θα έβλεπες δίπλα και πάνω στο πληκτρολόγιο μπουκαλάκια. Πολλά διαφορετικά μπουκαλάκια που όμως έχουν κάτι κοινό: κλείνουν όλα το καλοκαίρι μέσα τους. Άλλα μυρίζουν θάλασσα, άλλα καρύδα αλλά όλα μπορούν να σε διακτινίσουν στην πιο μακρινή, πιο εξωτική παραλία του κόσμου τούτου (στις Μαλδίβες, λέω εγώ τυχαία!) με ένα φσιτ!

Και επειδή τον τελευταίο καιρό οι εξωτικές παραλίες είναι η καθημερινότητά μου, είπα να σε μυήσω! Να, λοιπόν, τα αρώματα που κλείνουν μέσα τους το καλοκαίρι και που θα βρεις τώρα πάνω στο γραφείο μου!

Best part; Οι τιμές ξεκινούν από €11.50 (έτσι, για να σου μείνουν και χρήματα για εισητήρια αν θες να πας και πραγματικά διακοπές σε κάποιον εξωτικό προορισμό)!