Μπορείς να χάσεις βάρος και να αδυνατίσεις με το μυαλό σου;


Η ψυχοθεραπεύτρια - NLP coach Βίκυ Τσουλουχοπούλου-Λίγγρη μας δίνει τα 10 βήματα στο δρόμο προς το αδυνάτισμα και το σωστό βάρος για σένα

Σε κάθε αλλαγή εποχής όλες τα βάζουμε με το σώμα μας. Το νιώθουμε πολύ χοντρό, πολύ πλαδαρό, πολύ αγύμναστο, πολύ παραμελημένο, πολύ πολύ πολύ!

Κι έτσι ξεκινάμε δίαιτες εξαντλητικές που υπόσχονται άμεσα αποτελέσματα, ξεκινάμε γυμναστικές όλων των ειδών για σώμα σφιχτό και νεανικό πιστεύοντας ότι σε λίγες μέρες από την έναρξη όλων αυτών των δραστηριοτήτων θα ξυπνήσουμε με το τέλειο σώμα.

Όμως η ζωή δεν είναι photoshop! Το σώμα μας δεν είναι μηχανή.
Ο εαυτός μας δεν είναι σκουπίδι.
ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ! Ας δούμε ένα-ένα τα βήματα:


1. Πρώτα πρώτα πρέπει να ξέρω γιατί θέλω να χάσω βάρος
Είναι δική μου επιθυμία ή μου το επιβάλει το περιβάλλον; Αν δεν είναι δική μου, πραγματικά δική μου επιθυμία, τότε δεν
πρόκειται να πετύχω στόχο ό,τι και να γίνει.


2. Χρειάζεται εσωτερική προετοιμασία
Χρειάζεται να κάνω ένα εσωτερικό διάλογο με τον εαυτό μου για να τον προετοιμάσω για την αλλαγή. Γιατί χάνω βάρος σημαίνει αλλαγή τρόπου ζωής. Μεγάλη αλλαγή.


3. Μαζεύω πληροφορίες για το τι ακριβώς υπάρχει στη διάθεσή μου και κάνω τη σωστή επιλογή με γνώμονα τον εαυτό μου, τις συνήθειές μου και την αντοχή μου. Δημιουργώ τη δική μου συνταγή!


4. Δεν συγκρίνω τον εαυτό μου και τα αποτελέσματά μου με των άλλων.
Ο κάθε άνθρωπος φτάνει στο αποτέλεσμά του στο σωστό για εκείνον χρόνο.


5. Εξαφανίζω το στρες από τη ζωή μου. Το στρες, αποδεδειγμένα, παχαίνει! Μεγάλη βοήθεια σε αυτό είναι η γιόγκα, οι διαλογισμοί και το περπάτημα στη φύση! 


6. Αποκτώ κίνητρο
Γεμίζω το χώρο μου με φωτογραφίες, αντικείμενα, τροφές, που με κινητοποιούν προς τη σωστή κατεύθυνση. Ονειρεύομαι τον εαυτό μου σαν να έχει κιόλας πετύχει το ιδανικό του βάρος!


7. Δημιουργώ υποστηρικτικό περιβάλλον
Όχι ανθρώπους που με ελέγχουν αλλά ανθρώπους που υιοθετούν το στόχο μου σαν να είναι δικός τους και μοιράζονται μαζί μου αυτή την πορεία.


8. Παρατηρώ τις αλλαγές κάθε μέρα και πανηγυρίζω και για το πιο μικρό αποτέλεσμα
Έτσι δίνω στον εαυτό μου την ευκαιρία να πάρει το “μπράβο” που του αξίζει και του παρέχω “καύσιμα” με αυτό τον τρόπο για την συνέχεια!





9. Αντιλαμβάνομαι ότι το σωστό βάρος είναι άμεσα συνδεδεμένο με το σωστό τρόπο ζωής κι αυτό γίνεται μόνιμη κατάσταση στη ζωή μου. Γι αυτό φροντίζω να κάνω ολόκληρη τη διαδικασία ελκυστική!

10. Το μεγαλύτερο μυστικό όλων είναι να μάθω να αγαπάω πραγματικά εμένα
, ολόκληρη, κι όχι μόνο αυτό που βλέπουν οι άλλοι. Γιατί ο καλύτερός μου φίλος ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!